Peki yeni ticaret (hep böyle) indirimler üzerine mi inşa edilecek?
Stoklarını azaltabilmek için kar marjlarından ciddi oranda feragat eden firmalar yeni sezona dair üretimlerini daralan piyasa çerçevesinde daha kontrollü yapıyorlar. Kısacası önümüzdeki dönemde özel alışveriş kulüplerinde dünyaca ünlü markaların ürünlerine dair kampanyaları şimdiki kadar yoğun göremeyebiliriz. Bunun bir diğer nedeni de markaların, ürünlerini özel kulüplerden düşük fiyatla edinmeye alışan müşterilere yeni sezon ürünlerini eski fiyat düzeyinde satmakta zorlanacaklarını öngörmeleri. Fakat ciddi bir tüketim gücünü arkalarına alan bu özel siteler, yakın gelecekte dünyaca ünlü markalarla yapacakları özel üretim anlaşmaları ile farklı kalitede üretimler yapılmasını sağlayabilir veya kendi markaları ile ürettirecekleri, tüketicinin alıştığı kalitede ürünlerin satışı işine de girebilirler. Kısacası özel alışverişin yarattığı büyük etki, krizin etkisi geçse de tüketicilere orta vadede önemli avantajlar sağlayacak gibi görünüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder