4 Şubat 2011 Cuma

Türkiye'deki e-ticaret profesyonellerini tanıyor musunuz?

Türkiye'deki üst düzey e-perakende profesyonellerine ait bilgilere kolayca erişilemiyor. Siz de aşağıdaki listeye, bu ölçekteki firmalara ait yeni bilgiler ekleyerek; listeyi daha sağlıklı hale getirmek için katkıda bulunabilirsiniz. Yapmış olduğum gruplamayı, göreli olarak birbirine yakın iş modellerini ayrıştırmak için kullandığım basit bir yöntem olarak düşünebilirsiniz.

Online Alışveriş Merkezleri
EREYON - Yönetim Kurulu Başkanı Aziz Ülkü, Genel Koordinatör Serkan İpektepe
HEPSIBURADA - Genel Müdür Aytuğ İğneli
HIZLIAL - Genel Müdür Oktay Yılmaz

Online Pazaryerleri
GITTIGIDIYOR – Kurucu Ortak Serkan Borançılı, Kurucu Ortak Burak Divanlıoğlu , Kurucu Ortak Tolga Kabataş, Genel Müdür Cenk Angın
SAHIBINDEN - Yönetim Kurulu Başkanı Taner Aksoy, Genel Müdür Burak Ertaş
CICEKSEPETI – Kurucu Ortak Emre Aydın, Pazarlama Müdürü Necmi Kahraman
YEMEKSEPETI - Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Aydın, Kurucu Ortak Melih Ödemiş

Özel Alışveriş Siteleri
MARKAFONI - Yönetim Kurulu Başkanı Sina Afra, Yönetici Ortak Tolga Tatari, Yönetici Ortak Ahmet Sarı, Pazarlama Direktörü Hakkı Arıkan
LIMANGO - Genel Müdür Gülfem Toygar, Pazarlama Direktörü Sinan Uycan
TRENDYOL - Yönetim Kurulu Başkanı Demet Mutlu, Yönetici Ortak Begüm Tekin, İş Geliştirme Direktörü Mustafa Kemal Temel

Grup Alışveriş Siteleri
GRUPANYA - Kurucu Ortak Baran Dilber, Kurucu Ortak Can Köne, Kurucu Ortak Onur Yıldırım
GRUPFONI - Yönetim Kurulu Başkanı Burak Hatipoğlu
MARKAPON - Yönetici Ortak Can Turanlı
SEHIRFIRSATI GROUPON - Genel Müdür Emre Ekmekçi
YAKALA.CO - Yönetici Ortak Mehmet Keteloğlu, Portal Yöneticisi Özgür Ekinci, Pazarlama Müdürü Tuba Karadağ

Fiziksel ve Online Mağaza Perakendecileri
BONNYFOOD - Yönetim Kurulu Başkanı Hamit Kekeç, Genel Müdür Ömer Gürkan
BOYNER - Fırsat Elektronik Ticaret Genel Müdürü Kaan Dönmez
E-BEBEK - Yönetim Kurulu Başkanı Halil Erdoğmuş
GOLD - Genel Koordinatör Umut Ünlü
KOCTAS – E-Ticaret Yöneticisi Cengiz Can
TEKNOSA – Alternatif Kanallar Yöneticisi (ETİD Başkanı) Hakan Orhun
TCHIBO – E-Ticaret Yöneticisi Berk Temuroğlu

1 yorum:

  1. Guzel bir derleme, innovasyon konusunda ornek alinacak adamlar, aaa pardon ozel alisveris siteleri kategorisinde kadinlar agirliktaymis!

    YanıtlaSil